Red Bull
Začneme loňskými vítězi Poháru konstruktérů a stájí dvojnásobného šampiona Maxe Verstappena. Red Bull měl kvůli svým dobrým výkonům v uplynulé sezoně ponížený čas, který mohl strávit vývojem monopostu. Omezení se týkala třeba doby, po kterou mohl využívat aerodynamický tunel. O další čas na vývoj Red Bull přišel ještě kvůli trestu za překročení výdajového stropu v sezoně 2021. Inženýři rakouské stáje tak měli při designování letošního vozu značně ztíženou pozici.
V říjnu loňského roku zemřel zakladatel firmy Red Bull a velký fanoušek motorsportu Dietrich Mateschitz, který se sice na vedení týmu přímo nepodílel, velká strategická rozhodnutí se však určitě děla s jeho souhlasem. Jak se Rakušané popasují s odchodem této osobnosti?
Další otázkou je také turbulentní vztah pilotů Maxe Verstappena se Sergiem Pérezem. Dvojnásobný mistr světa loni odmítl výrazněji pomoci svému parťákovi v boji o druhé místo v šampionátu. Mexičan Pérez si zase stěžoval, že loňský monopost RB 18 byl až příliš uzpůsobený představám a jezdeckému stylu Verstappena. Proslýchá se, že letošní monopost RB 19 už byl stavěný s větším důrazem na zpětnou vazbu i od druhého pilota. Jak se tato změna projeví ve výkonech obou jezdců?