Vstupenky na vrchol tuzemské překážkové sezony kvůli nejisté epidemické situaci se začaly prodávat mnohem později, než bylo zvykem v přechozích letech. V předprodeji byl největší zájem o vstupenky k sezení na tribunách, naopak lístky na stání se nejvíce prodávaly v den konání 131. Velké pardubické na pokladnách závodiště.
„Sledovali jsme trend, ve kterém velkou roli hrálo počasí i jisté očekávání, jestli přijdou nějaká proticovidová opatření a omezení. Prodej stoupl v několika málo posledních dnech, když už bylo jisté, že budeme běhat s diváky – i když stále ještě s nutností dokládání bezinfekčnosti. Branami Pardubického závodiště tak nakonec prošlo patnáct tisíc lidí. Je to sice méně než v předchozích letech, ale s ohledem na současnou dobu a náladu ve společnosti jsme spokojeni,“ řekl ředitel Dostihového spolku a.s. Jaroslav Müller.
Česká televize opět připravila mnohahodinový přímý přenos na ČT sport i ČT1. U televizních obrazovek 131. Velkou pardubickou sledovaly dva miliony diváků. Průběh dostihů byl přenášen také na iVysílání České televize včetně zahraničních lokací, věnoval se jim také britský kanál Racing TV.