Měl to být Evenepoelův otec, kdo se měl podle zákulisních informací setkat s majitelem stáje Soudal Quick-Step Zdeňkem Bakalou, aby referoval o Remcově nespokojenosti s vedením týmu. Jenže snaha, která měla spláchnout generálního manažera Patricka Lefévera vyústila ve složitou operaci, na jejímž konci je fúze Bakalova belgického týmu s nizozemským Jumbo-Visma.
Ani to se ale Evenepoelovi nezamlouvá.
Na internet už uniklo logo nového projektu, stejně tak interní komunikace určená personálu Quick-Stepu. Pokud se vše potvrdí, držitelem licence bude Jumbo-Visma, všem z Quick-Stepu tak zaniknou jejich pracovní smlouvy. Jezdci i personál už jen čekají na oficiální potvrzení, aby si začali hledat novou práci.
Jenže kdo bude vlastně v nově vzniklé stáji jezdit? Jeden z dosavadních lídrů Jumbo-Visma Primož Roglič už oznámil, že on součástí projektu nebude. A teď to vypadá, že ze hry je i Remco Evenepoel.
„Všichni z branže vědí, že Remco nikdy nebude jezdit za Plugge,“ tvrdí deník Nieuwsblad, když zmiňuje jméno šéfa Jumbo-Visma. S odvoláním na francouzský list L'Équipe a jeho zdroje uvádí Nieuwsblad, že Evenepoel je už předběžně domluvený s Ineosem. „Jakmile bude fúze dokončena a společnost převezme Plugge, všechny smlouvy jezdců Quick-Stepu vyprší. Evenepoel pak jen musí připojit podpis na smlouvu s Ineosem. To se dá zařídit během pěti minut.“
Cyklistická média už označují informace o fúzi za soap operu. Na sociálních sítích se objevují fotografie týmových aut Quick-Stepu, ze kterých zaměstnanci na protest strhávají polepy. Stejně tak se čeká na potvrzení, že titulárním partnerem nového týmu bude společnost Amazon a dodavatelem kol americký Specialized.