Ukáží se fotbalisté Chelsea v úvodním utkání Premier League proti Liverpoolu v čistých dresech? Nebo se snad na nich objeví logo My.Club?
Podle informací deníku Mirror je ve hře roční kontrakt na 46 milionů eur, které nabízí společnost Three specializující se na internetové a telekomunikační projekty. Jedním z nich je právě My.Club, který nabízí především pornografický obsah. Chelsea přitom není první, kdo se rozhoduje, nakolik se klubová pověst popasuje s něčím takovým. Už před finále Ligy mistrů nabízela společnost Three, že umístí My.Club na dresy Interu Milán. Nepochodila.
Teď je ale situace jiná.
Nabídka je velkorysá a Three tvrdí, že My.Club není pornografická obdoba OnlyFans, ale jde o platformu pro všechny kreativní tvůrce, kterým umožní umisťovat svůj obsah na web.
„Chceme, aby se logo My.Club objevilo na dresech Chelsea ještě před úvodem sezony. Jde o spolupráci výhodnou pro obě strany. Blues to umožní další perfektní nábor hráčů, jako je třeba Kylian Mbappé a pro nás by zase bylo skvělé, kdyby takoví hráči sdíleli exkluzivně své tréninky právě na My.Club, platformě pro všechny tvůrce,“ představuje si spolupráci prezident značky Mike Ford.
Zní to absurdně, ale je dost možné, že Chelsea nebude mít na výběr. Jednání s dalšími vážnými zájemci ztroskotávají.
Dohodu se společností Paramount zablokovala přímo Premier League z obavy ohledně reakcí vysílacích společností. Herní platformu Stake odradily negativní reakce fanoušků a Allianz nabídla jen 23 milionů eur.
Dá tedy Chelsea skutečně šanci 'kreativním tvůrcům'?
Zdroj: Mirror