Partner FIFA a oficiální sponzor mistrovství světa Budweiser slíbil už předem, že všechno pivo, které se neprodá během turnaje v Kataru, pošle do země vítězů. A tak se kvůli předsevzetí společnosti, že nebude svým produktem plýtvat, objevila už v pátek zásilka piva v Argentině.
Budweiser tak zareagoval na opatření organizátorů, kteří mu neumožnili propagovat a prodávat pivo v muslimské zemi podle dosavadních zvyklostí.
Pivovarnická společnost navíc připravila speciální edici plechovek s Lionelem Messim na etiketě a zaručila se, že ta bude k dostání pouze v Argentině.
Po celé zemi jsou teď zřízena distribuční centra, každý plnoletý fanoušek má po celý týden nárok na tři plechovky piva denně. Stačí se zaregistrovat na platformě Segunda Quincena, vyplnit formulář a vybrat si nejbližší výdejní místo.
Budweiser se v rámci odškodnění za z jeho pohledu nevydařené sponzorské plnění v Kataru rozhodl podpořit fanouškovské festivaly v Buenos Aires, Rosariu nebo Cordobě.
V samotném dějišti mistrovství světa totiž Budweiser kvůli přísným zákonům s prodejem alkoholického piva příliš neuspěl. Podle původních regulí měl přímo na stadionech nabízet pouze nealko, alkoholické pivo pak bylo k dispozici jen ve vyhrazených zónách v přesně daném časovém rozmezí.
Zdroj: Marca