Nový monopost by měl být díky četným technickým úpravám lépe uzpůsoben k předjíždění. Toho chtějí inženýři docílit tím, že vůz jedoucí za svým soupeřem neztratí tolik přítlaku jako dosud. V současnosti formule jedoucí za soupeřem ztrácí téměř 50 % přítlaku. Po aplikování „revolučních změn v aerodynamice“ by se toto číslo mělo snížit na hodnotu 15 %, dokonce pojede-li pilot jako třetí za dvěma jezdci před sebou, měl by ztrácet pouhých 5 % svého přítlaku.
A jak vypadá samotný monopost?
První, co zaujme jsou určitě hladké linie karoserie vozu. Přední a zadní spoilery jsou jednodušší a přitom budí dynamičtějším dojmem. Zadní pneumatiky jsou výrazně větší než doposud, změnou prošla i podlaha. Nové monoposty navíc budou o 5 % těžší než současné vozy.