Patřili mezi první, kdo si mohl nový Messiho dres pořídit.
Inter Miami s uvedením nové kolekce nespěchal, počkal si až na slavnostní prezentaci, a ukázalo se to jako dobrý obchodní tah.
Přímo na stadionu DRV PNK byly tisícovky fanoušků, z dresu se pak stalo žhavé zboží. A to navzdory baťovské ceně 199 dolarů. (přibližně 4215 korun). Pobláznění příznivci Interu skupovali nejen populární růžový dres, k dispozici je i základní bílá varianta pro domácí zápasy a pak černý trikot s růžovými detaily.
Jeden z mála, kdo tak neprojevil zájem o Messiho dres, byl tak Lionel Messi sám.
Na prezentaci se objevil v ležérním a neformálním oblečení, k džínám zvolil bílé triko z nové kolekce adidas. V dresu Interu se tak zatím objevil pouze ve videopozdravu, ve kterém účinkoval vedle Messiho i spolumajitel klubu David Beckham.
Experti na marketing počítají s tím, že Messiho desítka se stane nejprodávanějším dresem v historii zámořské MLS, a to navzdory nadsazené ceně.
Lionel Messi zvolil po skončení smlouvy v Paris Saint-Germain nabídku Miami kvůli tlaku, kterému čelil v Evropě. Přitom se mohl vydat ve stopách Cristiana Ronalda do Saúdské Arábie, klub Al-Hilal mu nabízel více než 1,2 miliardy eur za dvě sezony.