Nizozemec byl poté z preventivních důvodů převezen do nemocnice, kde následná vyšetření naštěstí nepotvrdila žádná vážnější zranění. Jeho vůz už ale na tom zdaleka tak dobře není, o úplném rozsahu jeho poškození se ještě bude dlouze mluvit – možná totiž budou muset mechanici vyměnit některé díly, což by v konečném důsledku mohlo ohrozit životnost některých pravidly limitovaných součástek ke konci závodního kalendáře.
Avšak ani monopost konečného vítěze Lewise Hamiltona nevyšel z této rozmíšky "nezraněn". Mercedes přiznal, že přerušení závodu, které hned v prvním kole oznámilo vedení závodu červenými vlajkami, hrálo německé stáji do karet.
„Měli jsme problém s ráfkem Lewisova kola. Museli bychom odstoupit ze závodu, kdyby nebylo červených vlajek,“ přiznal inženýr Mercedesu Andrew Shovlin. Ve zhruba čtyřiceti minutové pauze mohli mechanici vyřešit tento problém a Hamilton si tak i navzdory desetivteřinové penalizaci za incident s Verstappenem mohl dojet pro své 99. vítězství v kariéře.
„Kromě zmíněného ráfku už ale další poškození bylo překvapivě malé. Urval se senzor, který na předním křídle měří teplotu pneumatik, jinak nic. Takže jsme přišli jen o tu nejméně důležitou součást předního křídla,“ pokračoval v popisu následků incidentu Shovlin.
Hamilton dvě kola před cílem konečně dohnal na čele jedoucího Charlese Leclerca, který ale už od první půlky závodu hlásil problémy s motorem. Dokázal tak vykompenzovat desetivteřinový trest, který si odpykal při své zastávce v boxech. Díky předčasnému konci jeho úhlavního rivala Verstappena navíc povážlivě snížil náskok Maxe Verstappenana čele šampionátu na sedm bodů.