Sedminásobný mistr světa se k Mercedesu připojil v letech 2010-2012.
Už ho přestal bavit předčasný důchod a návrat do Ferrari v tu chvíli nebyl reálný. A tak po něm sáhl Mercedes, což bylo pro obě strany výhodné – minimálně marketingově.
Právě s vozem z roku 2011 – W02 – se má mladý Mick objevit za měsíc na festivalu Goodwood Festival of Speed.
„Bude velkolepé řídit auto, se kterým jezdil táta v roce 2011. I když to bude jen krátká jízda, moc si to užiju. Vlastně už jen to zažít tuhle generaci vozů na vlastní kůži bude mega. Je mi jasné, že půjde o výjimečný zážitek, se kterým bude spojeno mnoho emocí," uvedl syn slavného otce, který momentálně plní roli rezervního jezdce týmu F1.
Schumacher mladší vloni přišel o sedačku v nejslavnějším motoristickém seriálu. S Haasem získal pouhých 12 bodů, ztrácel na týmového kolegu Kevina Magnussena a dost často boural, až jeho šéfovi Günteru Steinerovi došla trpělivost.
A tak byl rád, když od Toto Wolffa obdržel lano a mohl se stát aspoň rezervním pilotem Mercedesu.
V něm plní hlavně podpůrnou roli, spoustu času tráví na simulátoru, což si pochvalují i Lewis Hamilton s Georgem Russellem. Schumacher jim prý v Barceloně hodně pomohl s nastavením vozu pro závod – bylo z toho druhé, respektive třetí místo.
Teď se konečně Schumacher zase sveze i v reálném autě, byť ve 12 let starém.
„Už jsem si vyzkoušel pár vozů Benetton a nějaká Ferrari, která táta řídil. Teď to ale poprvé bude s Mercedesem. Jsem si jistý, že z formule vystoupím s úsměvem na tváři," těší se.
Zdroj: F1