Příliš mnoho náhod.
Mike Nakajima nevěří, že se Novak Djokovič dostává do centra kontroverzních kauz pouhým nedopatřením. To je podle bývalého generálního ředitele Nike důvod, proč si americká společnost raději hýčká Rafaela Nadala a nikdy prý ani neuvažovala o tom, že by zkusila jako svého ambasadora angažovat právě Djokoviče.
Diskvalifikace z US Open 2020 po trefení lajnové rozhodčí míčkem?
Významná role v globálním hnutí antivaxerů považujících pandemii covid-19 za celoplanetární spiknutí vládnoucích elit?
Loňské vyhoštění z Austrálie?
„Klidně by mohl být tím vůbec nejúspěšnějším tenistou všech dob, ale vždycky je kolem něj temný mrak. Jako by si to přivolával sám... Proč se ale takové věci stávají vždycky právě Novakovi? Chci jako sponzor stát za někým, kdo má kolem sebe pořád nějaké kontroverze? Nebo se raději spojím s někým, kdo má čistou image?“ pustil se Nakajima do Djokoviče v rozhovoru pro CNN.
Podle Nakajimy je právě tohle důvod, proč je souboj o nesmrtelnost dvou lídrů žebříčku vyhraných grandslamových turnajů předem jasně daný. Djokovič i Nadal mají po 22 triumfech, ale i kdyby Djokovič Nadala překonal, stejně nebude podle bývalého šéfa Nike tím nejlepším hráčem.
Nakajimova slova si však nenechal líbit jeho protějšek Thierry Guibert, který je pro změnu generálním ředitelem společnosti Lacosta – partnera Novaka Djokoviče. „Lacoste je hrdý na to, že má Novaka, a nikdy by si nevybral Nadala (při vší úctě k němu),“ kontroval Guibert na sociálních sítích.
Zdroj: Twitter, CNN