Od čtvrtku od 9 ráno už na platformě najdete sérii s názvem Tour de France: Unchained. Nebo taky ve francouzštině Tour de Frande: Au cœur du peloton.
Má osm epizod a každá se zaměřuje na jiný tým z loňské Tour. Podobně jako její formulové dvojče zachycuje příběhy, drama, utrpení a emoce nejslavnějšího cyklistického závodu.
Objeví se zde týmy jako AG2R, Alpecin-Fenix, EF Education-EasyPost, Groupama FDJ, INEOS, Quick-Step nebo Jumbo-Visma. Ty všechny souhlasily s účastí v dokumentu a umožnily kameramanům Netflixu nahlédnout pod pokličku jejich úspěchu.
Pozvali je do týmových autobusů, do hotelových pokojů.
Fanoušci tak uvidí strastiplnou cestu za titulem Jonase Vingegaarda, úchvatný sjezd z Galibieru od Toma Pidcocka nebo jak to chodí v populární belgické stáji Quick-Step.
S komentářem nepsaných pravidel cyklistiky pomohou i bývalí profesionálové nebo současní komentátoři Steve Chainel a David Millar.
„Prostřednictvím narativního přístupu spojeného se samotnou soutěží, dáme fanouškům možnost nahlédnout, jaké to je objet Tour pro závodníky. Jaké to je absolvovat tuhle ultimátní zkoušku – zejména pokud jde o utrpení a posouvání svých limitů," uvedl výkonný ředitel organizační skupiny A.S.O. Yann Le Moënner.
Během letošní Tour by pak měla být natočena druhá série.
Zdroj: A.S.O.