Teď už i Spojené státy začnou brát fotbal vážně.
Příchod Lionela Messiho znamená nové rozložení sil mezi americkými klubovými soutěžemi. Pokud byla MLS dosud chudou Popelkou, zájem o Messiho ji teď katapultoval po bok NBA nebo NFL.
Marketingoví experti upozorňují na to, že pokud byli dosud za stálice prodejů v rámci přestupové euforie považovaní LeBron James a Tom Brady, Lionel Messi je už zvládl překonat.
Až dosud byly totiž ty nejdůležitější dny v prodeji fanouškovských dresů příchod Bradyho do Tampy Bay a přestup LeBrona Jamese do LA Lakers, ale Messi výše zmíněné legendy amerického sportu překonal. Nikdo nezaznamenal během úvodních 24 hodin vyšší prodeje.
Stejně tak podle agentury Fanatics překonal i globální prodeje dresů Cristiana Ronalda po Ronaldově návratu do Manchesteru United v roce 2021.
Messiho dres s číslem 10 v designu Interu Miami je přitom kompletně vyprodaný. Společnost adidas upozorňuje, že v jejích oficiálních prodejnách už Messiho dresy nejsou, a že bude trvat dalších 60 dní, než je znovu naskladní.