Půl hodiny po půlnoci z neděle na pondělí našeho času vypukne nejočekávanější a nejsledovanější událost ve Spojených státech - Super Bowl LVII.
Američané, kterých si v nedělním odpoledni sedne k televizorům přes 100 milionů, si užijí nejen vášnivé zápolení San Franscio 49ers a Kansas City Chiefs, ale také vyhlášenou přestávkovou show. Její největší hvězdou bude letos zpěvák Usher. Věřte tomu, nebo ne, můžete si vsadit nejen na vítěze sportovního klání a spoustu dalších aspektů hry, ale také na to, kterou ze svých písní Usher zahájí své vystoupení.
Velká pozornost bude zaměřená i na reklamní spoty. Stejně jako v loňském roce se cena třicetivteřinové vložky do vysílání pohybuje mezi 6,5 - 7 miliony dolarů. Podle webu Statista jich na diváky v průběhu celého přenosu Super Bowlu na CBS čeká od 80 do 100. Jen z reklam se tak vysílatel může těšit na zisk téměř 700 milionů dolarů!
Které jméno je v souvislosti s tím, zda stihne Super Bowl, nejskloňovanější? Že by se spekulace týkaly některého z quarterbacků obou týmů? Ale kdeže… Nejvíce se v amerických médiích řeší, zda se ze svého koncertu v Tokiu stihne včas vrátit popová hvězda a přítelkyně tight enda Kansas City Chiefs Travise Kelceho Taylor Swift. Byť si někteří fanoušci už během základní části stěžovali na to, že si televizní kamery při zápasech až příliš často vybírají v hledišti fandící popovou hvězdu, vedení NFL těší její přínos.
„Přináší nám to nové fanoušky, především mladé ženy,“ prohlásil o 'efektu Taylor Swift' komisionář ligy Roger Goodell. Podle zprávy Apex Marketing Group přineslo NFL spojení s populární zpěvačkou až 330 milionů dolarů. Odborníci dokonce spočítali, že záběry Taylor Swift v zápasech tvořily průměrně 0,46 % přenosu. Více času už si získalo jen samotné dění na trávníku a reklamy na poskytovatele platebních karet Visa.
Zdroj: Entertainment Weekly