Golfový svět, který často působí konzervativně, se rozhodl vsadit na moderní marketing a využít sílu sociálních sítí. Paige, jež má jen na platformě Instagram přes 4 miliony sledujících a přebíjí tak dokonce i legendárního Tigera Woodse, přináší přesně to, co PGA Tour potřebuje – schopnost oslovit mladší generaci a zaujmout ji.
Její provokativní golfové příspěvky, jako například letošní slavná fotografie v zeleném saku před Masters, pod kterým neměla oblečeného vůbec nic, dokázaly během pár dní získat obrovskou pozornost.
PGA Tour se proto rozhodla využít její popularitu v rámci svého nového marketingového projektu Creator Council. Jde o skupinu influencerů, která má za úkol představit golf v modernějším světle
„V roce 2015 jsem se stala virální senzací, což odstartovalo mou cestu na sociálních sítích. V té době neexistovalo nic jako tvůrci golfového obsahu na sociálních médiích. Bylo úžasné sdílet posledních devět let mou lásku k tomuto neuvěřitelnému sportu. Jsem pyšná na svou cestu, kterou jsem si sama vyšlapala, a na to, jak tento průmysl rostl díky talentovaným tvůrcům, kteří sdílejí společný cíl. Být součástí Creator Council je pro mě ctí a těším se, že budu i nadále přispívat k růstu tohoto sportu!“ cituje vyjádření Paige Spiranac magazín Golfovinky.
Dokáže se ale Paige Spiranac při své práci pro PGA Tour umírnit, nebo jsou její slavné outfity a hluboké výstřihy součástí nové oficiální prezentace profesionálního golfového okruhu? Těžko si představit, že přestane provokovat.
Zdroj: PGA Tour, Golfovinky