„Za čtyři dny se na autě vystřídalo několik mechaniků, pracovali na něm prakticky bez přestávky. Záhadu kluci nakonec vyřešili. Problémy způsoboval kousek laminátového střepu v mechanickém vstřikování. Užili jsme si své, ale Dakar dokončíme, i kdybychom to měli do cíle dotlačit,“ řekla Olga Lounová závodící v barvách týmu Moto Racing Group.
Mercedes Benz G500 vyrobený v roce 1989 českou posádku pořádně zlobil. Vůz byl přitom důkladně otestovaný a připravený do akce.
„V Čechách to jezdilo perfektně, ale tady v Saúdské Arábii to začalo zlobit hned na privátním testu. Mechanici na autě pracovali celou noc, vyměnili převodovku a zdálo se to být dobré. Jenže při přejezdu do Hailu se po 650 kilometrech ozvala rána a přišli jsme o kardan. Do bivaku nás museli odtáhnout mechanici,“ přiblížila Lounová. „Měli jsme docela naspěch, protože druhý den nás čekala slavnostní rampa. Mechanici na autě znovu dělali až do odjezdu, nespali ani minutu. Deset kilometrů se to zdálo ok, ale pak zase rána a vůz přestal jet. Naštěstí nám pomohli čeští závodníci Rudolf Lhotský a Zdeněk Ondráček, kteří nás přes slavnostní rampu přetáhli,“ pokračovala ve vyprávění nečekaných trampot.