Existuje v současné Formuli 1 atraktivnější spojení, než jakým je nové partnerství Lewise Hamiltona a Ferrari?
Ani aktuální jednička Max Verstappen nemá takovou sílu pobláznit davy jako Hamilton, když se poprvé ukáže v rudé kombinéze pokryté logy týmových sponzorů.
Až dosud držela v rámci Formule 1 instagramový rekord fotka Charlese Leclerca poté, co vyhrál Velkou cenu Itálie – 4,6 milionu lajků. Jenomže teď se objevil Lewis Hamilton u modelu F40 a příspěvek velmi rychle zaznamenal víc než 5 milionů lajků.
Analytici společnosti Sponsorlytix ukázali, že přínos Lewise Hamiltona není jen v oslovení fanoušků. Jeho příchod do Ferrari se prostě vyplatí.
Za pomoci nástrojů AI spočítali, jaký finanční přínos měla první fotografie Lewise Hamiltona s logy partnerů. „Umístění každého loga na sportovní kombinéze přináší neuvěřitelný užitek a ukazuje synergii mezi viditelností sportovců na sociálních sítích a sponzory jejich týmu,“ vysvětluje generální ředitel a zakladatel Sponsorlytix Omar Al-Raisi.
Zmiňovaný příspěvek nasbíral jen na sociální síti X víc než 8 milionů reakcí a experti Sponsorlytix propočítali, jakou vygeneroval hodnotu. V součtu všech partnerských smluv se dostali na částku 412 300 dolarů.
Slušný výsledek za jednu fotku, ne? Hamilton přitom za Ferrari neodjel ještě ani jednu Velkou cenu. Co se stane poté, kdyby dokázal ve svém novém týmu vyhrát?
Zdroj: Sponsorlytix