Podle marketingového průzkumu zadaného Českým svazem ledního hokeje to prý dopadlo jednoznačně. A stejně jako fanoušci, i hráči si přáli mít na prsou státní znak místo symbolu lva.
„Hokej je národní sport a patří všem divákům. A ti si přejí, aby na prsou byl opět státní znak. Není to fráze, jsou to fakta. A my diváky potřebujeme,“ tvrdil na prezentaci nové verze reprezentačních dresů svazový prezident Alois Hadamczik. „Sliby se mají plnit. A když jsem nastoupil do funkce, slíbil jsem, že se vrátíme k tomuto znaku. Veškeré úspěchy českého hokeje byly v podobném dresu,“ pokračoval Hadamczik.
Hokejový svaz tak opustil svou marketingovou strategii, kdy se patentovaným logem lva chtěl bránit prodeji neoficiálních verzí dresů.
„Kašpaři. Znak tam nemá co dělat, ať si každej říká, co chce,“ reagují však někteří zklamaní fanoušci.
„To se nepovedlo, včetně toho, že byl zcela opuštěn současný vizuální styl podoby lva, dle mého navíc povedený, zejména pro svou symboliku. Čekal jsem, že bude alespoň na prsou se zachováním doplňujících motivů,“ píší na svazových sociálních sítích.
Naprostá většina komentářů je však pozitivních.
„No konečně! Ten lev mně od toho roku 2018 opravdu lezl na nervy! Tenhle znak je ten správný!“ objevuje se chvála nového designu.
„Paráda konečně to nevypadá trapně,“ potvrzují reakce, že většina fanoušků se s kritizovaným symbolem lva příliš nesžila.
Přinesou teď nové dresy i úspěchy?
Zdroj: Český hokej