Charles Leclerc sice odstartoval z pole position, Max Verstappen však hned na startu předjel Sainze jr. na druhém místě a začal Monačana nahánět. Již po prvních kolech inženýři Red Bullu upozorňovali Verstappena na to, že Leclercovy pneumatiky nevypadají zrovna čerstvě. V devátém kole toho úřadující mistr světa využil a dostal se do vedení. A to už do konce závodu nepustil.
„Jsem zklamaný. Jsme dobří v tom jak zahřát pneumatiky na optimální teplotu. Proto jsme ze začátku tak dobří. Jenže po čtyřech pěti kolech je očividné, že Red Bull lépe hospodaří se svými pneumatikami, jsou pak díky nim rychlejší,“ vysvětloval novinářům po závodě Leclerc.
Po dvou vítězstvích za sebou stáhl Verstappen Leclercův náskok na čele šampionátu na 19 bodů. Nyní je na Ferrari se opět ukázat v lepším světle a ve Velké ceně Španělska konečně Red Bull porazit.
„Bude to dlouhý šampionát. Vypadá to, že v posledních dvou závodech měli nad námi navrch především v rychlosti. Je teď na nás, abychom se zlepšili a opět byli tím lepším týmem,“ burcuje Leclerc.
V zákulisí se špitá, že Ferrari by mělo v následujícím závodě v Barceloně představit první upgrade svých vozů. Jak se to promítne do dalšího průběhu šampionátu a pomůže to Ferrari dohnat současný náskok Red Bullu?
Zdroj: Formula1