Je to vlastně pochopitelné.
Světové značky se snaží zúročit Messiho úspěch na mistrovství světa. Snaží se z něj vytěžit maximum a vydělat na jeho podpoře na sociálních sítích miliony.
Od té doby, co 18. prosince Argentinec v Kataru zvedl trofej pro mistra světa, se na jeho oficiálním instagramovém účtu objevilo hned několik reklamních příspěvků. Tu propaguje střílečku Call of Duty, tu zase fotbalovou hru eFootball, pak taky energetický nápoj Gatorade, kryptoburzu Bitget nebo firmu na výrobu brýlí Orcam.
Podle dostupných informací mu jen tyhle reklamní fotky měly vydělat přes devět milionů liber.
Jeho odvěký rival Cristiano Ronaldo naopak po šampionátu nezveřejnil žádné placené partnerství. Možná i proto, že se mu mistrovství světa tuze nepovedlo, během šampionátu byl dokonce usazen na lavici náhradníků a jeho Portugalsko vypadlo už ve čtvrtfinále.
Skličující mistrovství světa by podle marketingových odborníků dokonce mohlo ohrozit Ronaldovu pozici nejlépe vydělávající celebrity na Instagramu, mezera mezi ním a Messim se totiž po šampionátu značně zmenšila.
A přestup do Saúdské Arábie Portugalci nejspíš taky úplně nepomůže.
Messi už se navíc zapsal do instagramové historie i tím, že překonal dosud nejpopulárnější příspěvek historie. Jeho fotografie, kdy zvedá nad hlavu trofej pro mistra světa, se stala nejlajkovanějším příspěvkem vůbec.
A v popularitě bude nejspíš dál jen stoupat.
Zdroj: Instagram