Stáj Ferrari čekají velké změny.
Nejen, že do kokpitu jejího monopostu usedne v příštím roce sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton, může se těšit také na obří sponzorskou smlouvu se společnosti Hewlett-Packard. Technologická společnost bude titulárním sponzorem (bude v názvu týmu), za což zaplatí okolo 90-100 milionů dolarů ročně. Což je ve stejných intencích jako v případě Red Bullu a společnosti Oracle. Nový oficiální název týmu zní Scuderia Ferrari HP.
Plnění by nemělo být stejně jako v případě Oracle a Red Bullu pouze peněžní. HP přispěje svými technologiemi a znalostmi při vývoji nových monopostů značky Ferrari.
Slavná italská stáj a HP se poprvé spojí při nadcházející Velké ceně Miami. Na té se Ferrari představí s netypickým modrým lakováním vozu a modrými kombinézami. Na autě i kombinézách pilotů se už objeví loga HP.
„Náš zakladatel nám předal svoji myšlenku neustálého pokroku a vývoje. Z toho pramení naše snaha o inovace na silnici i na závodní dráze, stejně jako náš závazek k udržitelné budoucnosti, od uhlíkové neutrality až po vzdělávání mladé generace,“ řekl generální ředitel Ferrari Benedetto Vigna.
Americká firma Hewlett-Packard už dříve v F1 působila. Byla významným sponzorem týmu Williams v letech 2000-2005.
Zdroj: RN365
PGA Tour si zavazuje svá esa bonusem za věrnost. Woods dostane 100 milionů dolarů
Proti penězům se dá bojovat zase jenom penězi. Taková je nová strategie organizace PGA Tour, která se rozhodla zainvestovat do...
Pozor na agenty, radí slávistka Marjolen Nekesa. V Bělorusku jí dluží tisíce dolarů
Je nejlepší střelkyní ženské ligy, ale ještě před tím, než se objevila keňská reprezentantka Marjolen Nekesa ve Slavii,...